mapa serwisu pomoc techniczna drukuj mapa serwisuen
WSK "PZL-Rzeszów" S.A. - ANKIETA ZADOWOLENIA KLIENTA
0 - nie dotyczy
1 - bardzo niezadowalająca
2 - niezadowalająca
3 - częściowo niezadowalająca
4 - częściowo zadowalająca
5 - zadowalająca
6 - bardzo zadowalająca
7 - celująca
Dane osoby wypełniającej ankiete:
Nazwa klienta: *
I. DOSTEPNOŚĆ
  0 1 2 3 4 5 6 7
Łatwy kontakt telefoniczny
Czy informacje uzyskiwane są za pierwszym razem
Czy jest odpowiedź jeśli kontakt jest drogą elektroniczną
Czy skuteczne jest pośredniczenie w uzyskiwaniu informacji od innych osób w firmie
Komentarz
II. RZETELNOŚĆ INFORMACJI
  0 1 2 3 4 5 6 7
Czy udzielane informacje są prawdziwe
Czy udzielane informacje są wyczerpujące i na temat
Czy udzielane informacje są zrozumiałe
Komentarz
III. TERMINOWOŚĆ
  0 1 2 3 4 5 6 7
Czy deklarowane terminy udzielania informacji są dotrzymywane
Czy planowane spotkania odbywają się w wyznaczonych datach (nie są odwoływane)
Jak oceniasz elastyczność w dopasowaniu dostępności wybranych osób do potrzeb dziennikarza
Komentarz
IV. JAKOŚĆ
  0 1 2 3 4 5 6 7
Czy informacje prasowe są przygotowane w sposób profesjonalny
Czy materiały zdjęciowe udostępniane prasie są dobrej jakości
Czy wypowiedzi udzielane przed kamerami, wywiady prasowe są udzielane zgodnie z dobrze pojętą sztuką wypowiedzi dla mediów
Czy właściwie dobierane są miejsca spotkań z mediami (hale produkcyjne, miejsca uroczystości, pomieszczenia biurowe)
Komentarz
V. OGÓLNE RELACJE Z DZIAŁEM
  0 1 2 3 4 5 6 7
Jak oceniasz wsparcie ze strony wszystkich pracowników działu komunikacji
Czy pracownicy działu prezentuja właściwy poziom kultury osobistej
Komentarz
VI. KOMPLEKSOWE ZADOWOLENIE
  0 1 2 3 4 5 6 7
Kompleksowe zadowolenie klienta
Komentarz
VII. PORÓWNANIE WSK WZGLĘDEM KONKURENCJI
  Nazwa firmy konkurencyjnej 1 Nazwa firmy konkurencyjnej 2 Nazwa firmy konkurencyjnej 3
Dostępność
Rzetelność informacji
Terminowość
Jakość
Ogólne relacje z działem
Kompleksowe zadowolenie Klienta
Komentarz
* - pola wymagane
realizacja: ideo © WSK "PZL-RZESZÓW" S. A. 2003 | Wszelkie prawa zastrzeżone
mapa serwisudo góry mapa serwisuwstecz